Onze identiteit

Fietsers topview.jpg

Wie wij zijn en wat wij doen komt tot uitdrukking in ons merk. De merkwaarden bepalen wat wel en wat niet bij Baker Tilly past. Hiermee is het merk een kompas voor onze mensen en bepalen de merkwaarden het onderscheidend vermogen van onze organisatie. Naar onze klanten, elkaar en de maatschappij.

  • Kwaliteit
    Essentieel is dat alles wat we doen van goede kwaliteit is. We gaan altijd goed voorbereid te werk en informeren ons diepgaand en breed. Kwaliteit is voor ons de fundamentele waarde en daarmee vormt het de eerste ankerwaarde van ons merkhuis. We geven geen goed bedoeld of academisch advies. We geven advies waar de klant oprecht wat aan heeft.
  • Ondernemend
    Wij zijn de ondernemer naast de ondernemer. Dat maakt ons succes. We weten zelf wat ondernemen is. Dat zit in ons denken en doen. En in onze aanpak. We zijn ondernemend vanuit optimisme: we zien kansen en verzilveren ze door vlot te handelen. We gaan niet routinematig of juist onbezonnen met vraagstukken om.
  • Direct
    We zijn direct in onze adviezen die we geven. Dat betekent dat we altijd duidelijke taal spreken en realistisch blijven. We geven geen vage adviezen, maar advies gebaseerd op feiten en ervaring. Niet bot, maar direct, zodat de ondernemer altijd weet waar hij aan toe is.
  • Verbindend
    Verbindend betekent dat we meer zijn dan alleen betrokken. Verbindend naar onze klanten, naar elkaar en naar de maatschappij. En doordat we inlevend zijn weten we de juiste verbindingen te leggen. We halen andere expertises erbij als dat meerwaarde biedt voor de klant.
  • Scherpzinnig
    We geven pragmatische en uitdagende adviezen vanuit een helicopterview. We kijken verder dan het meest voor de hand liggende. Met deze waarde als eigenwaarde leveren we vandaag en morgen de kwaliteit die klanten op koers brengt en houdt.