Skip to content

Marieke Kamerbeek

Office Manager VAT Advisory

In de rol van Office Manager ondersteunt Marieke het team van VAT & Customs Advisory op alle vlakken.

Door mijn collega's te ontlasten draag ik bij aan de kwaliteit van ons team.

"Mijn focus ligt op het ondersteunen van het btw-team door zorg te dragen voor de administratieve zaken in de breedste zin. Van het verzorgen van correspondentie tot het maken en versturen van facturen."

"Als Office Manager houd ik verder in de gaten of alle procedures en processen up-to-date zijn en worden nageleefd.

Verder ben ik moeder van twee kinderen. Met hen ben ik vaak te vinden in de keuken om weer een lekkere taart of koekjes te bakken. Ik kan heel erg genieten van een heerlijk maaltijd met een goed glas wijn samen met mijn partner en vrienden."

Werkte eerder aan onder andere:

  • Organiseren van de backoffice

  • Creëren van branche evenementen/beurzen voor eventprofs

  • Diverse functies binnen een groot internationaal pretpark in Parijs

Werkervaring:

  • Office Manager (Baker Tilly, 2018 - heden)
    - Werkt vanuit: Utrecht

  • Office Manager (Fidet Finance Professionals, 2017 - 2018)

Opleiding:

  • PR-assistent (Schoevers, 1997 - 1998)

  • Communicatie (Hogeschool Utrecht, 1995 - 1996)

  • Hotel Management (Hogere Hotelschool Leeuwarden 1993 - 1995)

De laatste wetgeving en tips voor uw industrie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief