Klachten

Roltrappen.jpg

Wij doen ons uiterste best om de opdracht zo goed mogelijk te laten verlopen. Mocht u desondanks niet helemaal tevreden zijn, dan stellen wij het zeer op prijs als u uw opmerking of klacht aan ons kenbaar maakt. Zo kunnen wij gezamenlijk zoeken naar een oplossing en eventuele verbeteringen doorvoeren.

Als u een klacht over onze organisatie heeft, kunt u deze in eerste instantie melden aan uw adviseur. Mocht uw klacht niet naar volle tevredenheid zijn afgehandeld door de adviseur, dan kunt u zich wenden tot de kantoorleiding van de betreffende vestiging. Lees ook onze klachtenprocedure.

Mocht bovenstaande niet resulteren in een bevredigende oplossing, wendt u dan tot de klachtenservice van Baker Tilly door het klachtenformulier hieronder in te vullen of stuur een e-mail naar [email protected] Wij doen onze uiterste best om zo spoedig mogelijk met u tot een oplossing te komen.

  • Dien hier uw klacht in:
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    1111AA
  •  *
  •  *
  •  *
    012-3456789
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  • Eventuele bijlage(n) kunt u sturen naar klachtenservice@bakertilly.nl onder vermelding van uw naam en contactgegevens, zoals hierboven ingevuld.  Meer informatie over het verwerken van uw data vindt u in ons  privacy statement