Hoe maak je online van een zoeker een boeker?

Martin van Kranenburg | Baker Tilly

Online marketing is simpel volgens Martin van Kranenburg. Althans als je de zes principes van Cialdini toepast op je website of je webshop. Hij verdiepte zich in die zes principes en vertaalde ze naar online beïnvloedingstechnieken. Technieken waardoor je beter vindbaar bent, bezoekers hun weg weten te vinden op jouw website en zij verleid worden om iets te kopen, te downloaden of zich aanmelden voor je nieuwsbrief. Vol passie en in vliegende vaart neemt Martin je in zijn college mee door twintig jaar ervaring van online marketing.

Over Martin van Kranenburg

Martin van Kranenburg houdt zich al 20 jaar bezig met het verleiden van bezoekers van websites en webshops. Hij zette zijn kennis onder andere in voor de website van D-reizen, boekte succes met het verhuurplatform Micazu.nl en is oprichter van blogsite TravelNext. Cialdini is zijn grote inspirator en resulteerde in zijn populaire whitepaper ‘online beinvloeden’. Want wat offline werkt, werkt ook online.