Omzet Baker Tilly International groeit 6,5% naar US $ 3,6 miljard

Het internationale Baker Tilly-netwerk kondigt over het boekjaar 2018 een omzet aan van US $ 3,6 miljard. De omzet stijgt 6,5% ten opzichte van 2017. Het aantal medewerkers is met 3,3%, gestegen tot 35.000 professionals die wereldwijd op 746 kantoren werken.

Asia Pacific realiseerde een sterke organische groei met een omzetstijging van 11%. De omzet in Afrika steeg, als gevolg van nieuwe member firms in 7 landen, met 25%. In Canada fuseerden onze twee member firms tot Baker Tilly Canada, in Europa en de Verenigde Staten nam het aantal member firms af. Dit heeft allemaal bijgedragen aan een verdere optimalisatie van en samenwerking binnen het netwerk.

Voor het eerst in de geschiedenis van het netwerk omvat de omzet voor belasting- en adviesdiensten meer dan 50% van de totale omzet. Deze groei weerspiegelt het veranderende landschap en de toenemende vraag naar adviesdiensten.

Now, for tomorrow

Ted Verkade, CEO van Baker Tilly: "Ik ben er trots op dat onze gestage groei is voortgezet in 2018. De toewijding van onze mensen om sterke klantrelaties op te bouwen en die gesprekken te voeren om de kansen van morgen te benutten heeft bijgedragen aan onze groei.”

Groei

"Ik ben ervan overtuigd dat de lancering van onze nieuwe visuele identiteit van vorig jaar, de implementatie van onze wereldwijde auditmethodologie, ons nieuwe interne communicatieplatform en krachtige ondersteuning voor servicelijnen en industrieën, bijdragen aan het versnellen van de toekomstige groei van onze member firms."