Foto van autoweg

Omzet internationale netwerk Baker Tilly stijgt met 5%

De omzet van Baker Tilly Internationaal laat over 2020, ondanks de pandemie en de impact van die pandemie op de economieën wereldwijd, een groei van 5% zien. De omzet van alle member firms samen komt voor 2020 uit op US $ 4,04 miljard. Het wereldwijde personeelsbestand groeide tot 37.000 mensen in 148 landen.

De groei is een combinatie van autonome groei en groei door fusies en overnames en is te zien in alle regio's: Latijns-Amerika (+6,7%); Noord-Amerika (+5,8%); Azië-Pacific (+4,7%); Europa (+3,9%); en het Midden-Oosten en Afrika (+2,8%).

Ted Verkade, CEO van Baker Tilly International: “We kijken terug op een uitzonderlijk jaar, dat gedomineerd werd door een pandemie en de daaruit voortvloeiende economisch uitdagende omstandigheden. Onze member firms hebben zich ingezet voor de gezondheid en veiligheid van onze mensen en zij hebben alles op alles gezet om klanten de ondersteuning te bieden in een tijd waarin ze ons meer dan ooit nodig hadden.”

“We hebben in 2020 veel profijt gehad van eerdere investeringen in onze digitale backbone. Zonder al te veel problemen konden onze member firms zeer snel omschakelen naar een thuiswerksituatie. Die snelheid leverde als groot voordeel op, dat we niet alleen onze reguliere dienstverlening konden continueren, het stelde ons ook in staat om de begeleiding en ondersteuning te bieden die nodig was om andere organisaties door deze moeilijke periode te loodsen.”

“We gaan 2021 optimistisch in. Het herstel gaat zeker traag verlopen en er is een nieuw ‘normaal’ ontstaan. Maar met vastberadenheid en moedige beslissingen ben ik ervan overtuigd dat er een positieve en blijvende verandering gaat ontstaan."

De laatste wetgeving en tips voor uw industrie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief