Training klantgerichtheid

Het wordt steeds belangrijker voor uw organisatie om onderscheidend te kunnen zijn ten opzichte van andere ondernemingen. Eén van de manieren om dit te zijn is door middel van uw personeel. Als zij in staat zijn om uw klanten een optimale service te bieden dan kunt u uw klanten aan uw organisatie binden.

Klantgerichtheid vertaalt zich voor een servicetechnicus in ander gedrag dan voor een receptioniste. Onze trainers bieden dan ook maatwerk en integreren aspecten die belangrijk zijn voor úw bedrijf. Op hoofdlijnen komen zaken aan bod als leren denken als een klant, het belang van een goede (eerste) indruk, gesprekstechnieken zoals luisteren, samenvatten en doorvragen en feedback geven en ontvangen.

Opzet training

In deze inhouse-training combineren we theorie met praktijkoefeningen en zorgen we voor een interactief geheel. Idealiter bent u als leidinggevende of werkgever nauw bij de inhoud van de training betrokken om ook een goede opvolging te waarborgen.

Na deze training:

  • Bent u zich bewust van het belang van klantgerichtheid bij uw medewerkers.
  • Heeft u handvatten om de communicatie van uw medewerkers te verbeteren.
  • Creëert u een betere klantbeleving voor uw klanten.

Doelgroep training

Voor alle bedrijven waar veelvuldig sprake is van klantcontact. De training klantgerichtheid is een maatwerk training en wordt afgestemd op uw behoeften.

Meer informatie

Heeft u interesse om deze training binnen uw organisatie aan te bieden? Neem dan contact op met Esther Koeman. Zij maakt graag een offerte voor u.