Klanttevredenheidsonderzoek
Baker Tilly vindt klanttevredenheid erg belangrijk. We vragen onze klanten daarom jaarlijks om feedback over onze dienstverlening via een NPS-onderzoek. We zijn namelijk pas tevreden als onze klanten dat ook zijn.
NPS-onderzoek
In het NPS-onderzoek laten klanten weten in hoeverre zij ons zouden aanbevelen op een schaal van 1 t/m 10. Daarnaast kunnen ze toelichten waar dat cijfer op is gebaseerd en hoe zij onze dienstverlening ervaren. Een mondelinge toelichting mag ook.
De resultaten uit het onderzoek gebruiken we om onze dienstverlening nog beter te laten aansluiten op de wensen en behoeften van onze klanten.
Wie worden er uitgenodigd?
Klanten van Baker Tilly kunnen een uitnodiging krijgen om deel te nemen aan ons tevredenheidsonderzoek. Het invullen van de vragenlijst is niet anoniem. Op deze manier kunnen we gerichter sturen en maatwerk leveren.
Wie verzorgt het klantonderzoek?
Het uitvoeren van het NPS-onderzoek doen we samen met Markteffect. Zij zijn expert op het gebied van marktonderzoek. We stellen de hoogste eisen aan privacybescherming. Zo garanderen we de veiligheid van onze klantgegevens.
De resultaten
De resultaten uit het onderzoek delen we met onze klanten. Wij verwijzen u graag naar de NPS scores uit de voorgaande jaren.