Skip to content
Gepubliceerd op: 11 november 2016
Type publicatie Ondernemerscollege
Hoe bouw je een sterk merk zonder reclame?

Kun je een sterk merk bouwen zonder reclame te maken? Volgens marketeer Marc van Eck wel! Weet jij waar je merk voor staat? Voer dit dan consistent door in alles wat je doet. Vertel niet wat je merk is, maar zorg ervoor dat mensen ervaren en voelen waar je merk voor staat. Raak ze in hun hart. Dan worden mensen en medewerkers fans.

Over Marc van Eck

Marc van Eck, afgestudeerd Bedrijfseconoom en Register Marketeer, is mede-oprichter van strategisch marketingadviesbureau Business Openers en een van Europa’s topsprekers op het gebied van Merkpositionering, Internal Branding en Business Strategie. De afgelopen twaalf jaar heeft Marc van Eck vele merken geholpen bij hun merkpositionering en het waarmaken hiervan.

Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.

De laatste wetgeving en tips voor uw industrie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief