Skip to content
Foto van ondernemerscollege

Is virtual reality een hype of de nieuwe werkelijkheid?

Gepubliceerd op: 17 oktober 2017
Type publicatie Ondernemerscollege
Jip Samhoud - Is virtual reality een hype of de nieuwe werkelijkheid? | OC #58

Wie de eerste stappen in de virtual reality zet, beleeft een ‘wow’-ervaring. De toepassingsmogelijkheden zijn enorm en de impact is groot. In dit college laat Jip zien hoe de VR-technologie zich ontwikkelt en welke toepassingen hij ziet voor de toekomst. Waag jij een sprong in de business van de driedimensionale wereld?

Over Jip Samhoud

Virtual reality is ‘hot’ en de jonge ondernemer Jip Samhoud speelt daar slim op in. Voor Albert Heijn ontwikkelde hij met zijn bedrijf &samhoud media de dino- en ruimtevaartplaatjes met VR-bril, hij opent wereldwijd VR-bioscopen en regisseerde de eerste Nederlandse VR-film.

Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.

De laatste wetgeving en tips voor uw industrie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief