Skip to content
Gepubliceerd op: 11 november 2016
Type publicatie Ondernemerscollege
Bertus - Hoe word je met social media een wereldmerk? | OC #33

Met ruim 1,3 miljoen volgers op social media heeft barbierszaak Schorem een wereldwijd bereik. Wat is de kracht hierachter, hoe hebben de barbiers zoveel trouwe volgers achter zich weten te scharen? Bertus is aan het woord!

Over Bertus

De Rotterdammers Leen en Bertus runnen in Rotterdam de barbierszaak Schorem. Een echte mannenkapper. Vrouwen zijn er niet welkom en wie geknipt of geschoren wil worden staat uren in de rij. Schorem is wereldwijd een hit en dat allemaal dankzij social media. Hun Facebook-pagina telt ruim 700.000 likes. Hoe zij dat voor elkaar kregen? Bertus geeft op z’n Schorems les over de kracht van social media. Uiteraard voorzien van een flinke dosis Rotterdamse nuchterheid.

Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.

De laatste wetgeving en tips voor uw industrie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief